دستگیری ۲ جاعل حرفه‌ای در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ۲ کلاهبردار و جاعل حرفه‌ای اسناد ملکی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،سرهنگ عزت اله غلامی، فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در پی شکایت و ارجاع ۲ فقره پرونده مبنی بر جعل اسناد ملکی و کلاهبرداری از این طریق بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی طی ۲ عملیات ضربتی و در هماهنگی با مقام قضایی ضمن شناسایی جاعلان آن‌ها را در مخفیگاه شان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: در تحقیقات اولیه متهمان به چندین فقره کلاهبرداری به مبلغ سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در قالب اسناد ملکی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ غلامی همچنین از متلاشی شدن باند سارقان سابقه دار خودرو و موتورسیکلت در بروجرد خبر داد و افزود: چهار سارق سابقه دار در این راستا دستگیر شدند.

او اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت در شهرستان بروجرد ضمن هماهنگی با مقام قضایی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت.

او  افزود: ماموران با بررسی‌ها و اقدامات تخصصی پس از شناسایی سارقان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه چهار نفر سارق سابقه دار با کشف ۱۴ فقره سرقت را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد اظهار داشت: در بازجویی‌های به عمل امده متهمان به ۱۴ فقره سرقت خودرو و موتور سیکلت محتویات اعتراف و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ غلامی در پایان از شهروندان در خواست کرد: ضمن رعایت هشدار‌های پلیس در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.