فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف ۴۵۵ بسته تنباکو و ۳۲ راس گوسفند قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد معصومی, فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در تویسرکان از کشف ۴۵۵ بسته تنباکو قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی مستقر در دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پس از رصد اطلاعاتی در ایست و بازرسی پاسگاه دو منظوره کالا و قاچاق از یک دستگاه نیسان ۴۵۵ بسته تنباکوی خارجی قاچاق کشف شد.

او برآورد کارشناسان در خصوص ارزش محموله کالای کشفی را بیش از ۱۱۳ میلیون ریال اعلام کرد و گفت:به همین منظور خودرو توقیف و دو نفر متهم هم دستگیر و به منظور تعیین تکلیف به دادسرا اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در ادامه به توقیف ۳۲ راس گوسفند قاچاق در محور تویسرکان به کنگاور خبر داد و گفت: ماموران انتظامی دایره مبارزه به قاچاق کالا و ارز به یک دستگاه کامیون مشکوک و در بازرسی از آن ۳۲ راس گوسفند فاقد هر گونه مجوز دامپزشکی کشف کردند.

معصومی با اشاره به اینکه مقصد انتقال گوسفندان قاچاق از تویسرکان به یکی از استان‌های غربی بوده است گفت: در این راستا خودرو حامل احشام توقیف و راننده آن هم دستگیر شد.

 او با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است خاطرنشان کرد: احشام توقیفی تحویل اداره دامپزشکی شهرستان داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان کالا و ارز و سرمایه‌های ملی، از مردم خواست تا هر گونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع فارس

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار