امین زاده:

واحد‌های صنعتی دیزل ژنراتور‌های خود را آماده کنند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: واحد‌های صنعتی نسبت به بهسازی و آماده سازی دیزل ژنراتور‌های خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حبیب امین زاده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت:ضمن تأکید بر اهمیت اقدامات واحد‌های صنعتی، معدنی و تجاری پیش از ورود به پیک بار و همچنین در فصول پیک مصرف، بر ضرورت اجرای برنامه‌های عبور از پیک مصرف انرژی در سال ۱۴۰۰ تصریح کرد.

اوبا اشاره به ابلاغیه مدیریت بحران و شرکت توزیع نیروی برق استان در خصوص طراحی برنامه منسجم در راستای کاهش بار صنایع بطور دقیق و روزانه افزود:صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی در کنار توجه به تداوم تولید، با برنامه ریزی و هماهنگی کامل، آماده عبور از پیک بار در سال جاری باشند.

او با بیان اینکه واحد‌های صنعتی نسبت به بهسازی و آماده سازی دیزل ژنراتور‌های خود اقدام کنند، گفت: سوخت مورد نیاز دیزل ژنراتور صنایع واحد‌های تولیدی و صنعتی با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان انجام خواهد شد.

رئیس سازمان صمت استان ادامه داد: با توجه به مصوبات ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا و تعطیلی مشاغل تعیین شده، اصناف و بازاریان ضمن توجه به موضوع یاد شده، همکاری لازم در خصوص رعایت مصرف انرژی و سوخت را داشته باشند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.