معابر روستایی آوج آسفالت می شوند

فرماندار شهرستان آوج گفت: طرح آسفالت معابر روستایی شهرستان آوج در سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج در دیدار مهندس گونجی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در سخنانی بیان داشت:شهرستان آوج تنها شهرستان روستایی استان می باشد که باید به صورت ویژه از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مورد توجه و حمایت قرار بگیرد.

علیرضایی افزود:در حال حاضر ۳۰ روستا در اولویت طرح آسفالت معابر در سال جاری قرار دارند اما اولویت با روستاهایی است که دهیاری های آنها از منابع اعتباری برخوردار باشند و همراهی و مساعدت اهالی در قالب طرح خودیاری و مشارکت به بخشداری ها اعلام شده باشد.

فرماندار شهرستان آوج گفت :کار بازدید و اولویت بندی روستاها برای آسفالت معابر از هفته آینده توسط کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان انجام و پس از آن با انعقاد تفاهم نامه بین دهیاری ها و بنیاد مسکن،عملیات اجرایی برای آسفالت آغاز خواهد شد.

 مهندس گونجی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این جلسه درخصوص تامین قیر رایگان و نگاه ویژه به شهرستان آوج قول مساعد داد.

در ابتدای این دیدار صوفی و فتح خانی بخشداران مرکزی و آبگرم گزارشی از روستاهای اولویت دار و پیش بینی شده به همراه میزان آسفالت قابل اجرا به تفکیک هر روستا در بخش های تابعه ارائه کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.