پویش همگانی "گیلان همدل" برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد در ماه مبارک رمضان راه اندازی شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان شامگاه دیشب (سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ماه) در ارتباط زنده تلویزیونی با ویژه برنامه افطار شبکه باران با آرزوی قبولی عبادات مومنان روزه دار و همچنین تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)، روز اکرام را گرامی داشت.

او اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری جشن گلریزان و مراسم جمع آوری کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به اشکال قبلی، پویش همگانی "گیلان همدل" از اول ماه مبارک رمضان راه اندازی شده است که تا عید سعید فطر ادامه دارد.
استاندار گیلان افزود: کار خیر جمعی، برای نشاط افزایی در جامعه ضروری است و باید به عنوان یک فرهنگ، نهادینه شود و خوشبختانه مردم کشورمان و از همه پیشتاز تر، مردم نیک‌اندیش گیلان در فعالیت‌های خیرخواهانه، همواره و پیوسته حضوری اثربخش داشته اند که حقیقتا ستودنی است.

زارع ادامه داد: در دوران شیوع بیماری کووید ۱۹ و همه‌گیری کرونا، بسیاری از خیران نیک‌اندیش برای تجهیز و تقویت مراکز درمانی و اقلام مورد نیاز درمان بیماران، گام به میدان نهادند.

او همچنین از پیوستن خود به پویش گیلان همدل خبر داد و از بانیان شکل گیری این پویش، ستاد دیه استان گیلان و خیران که برای بازگرداندن زندانیان جرائم غیر عمد به کانون خانواده‌ها‌شان، اقدامی نیکوکارانه انجام داده‌اند، قدردانی کرد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش همگانی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۳۲۳۲۱۲۲ ستاد دیه استان گیلان تماس بگیرند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.