با فعالیت ۲ شرکت در چارچوب شیوه‌نامه درجه‌بندی تأسیسات گردشگری به عنوان عامل تطبیق استاندارد‌ها در خوزستان موافقت شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلام شجاعی سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی خوزستان گفت: ۲ شرکت در چارچوب شیوه‌نامه درجه‌بندی تأسیسات گردشگری علاوه بر آموزش در حوزه گردشگری به عنوان عامل تطبیق استاندارد‌های کیفیت خدمات تأسیسات گردشگری نیز فعالیت خواهند کرد.

او بیان داشت: شرکت هیوا اعتماد اروند واقع در خرمشهر، به عنوان عامل تطبیق ویژه تأسیسات گردشگری منطقه آزاد اروند فعالیت می‌کند و شرکت حافظان مسیر گردشگری به مدیرعاملی نیمااحمد خسروی‌روزی واقع در اهواز، عامل تطبیق برای سایر نقاط استان خواهد بود.

شجاعی افزود: شرکت عاملیت تطبیق، شرکت خصوصی‎ است که یک سری از افراد شامل مدیرعامل مجموعه، مدیرفنی طرح تطبیق و ارزیاب‎ها به عنوان اعضای عاملیت تطبیق در آن فعالیت می‎کنند و مرجع تأییدکننده گواهینامه‌های کیفیت خدمات استاندارد و بررسی شرایط و ضوابط درجه تأسیسات گردشگری هستند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‎کل میراث‌فرهنگی خوزستان گفت: هتل‎های فاقد پروانه و یا متقاضی تمدید پروانه باید با مراجعه به سامانه طرح تطبیق خوزستان درخواست خود را ثبت کنند تا پس از بررسی درخواست از سوی مدیرفنی عامل طرح تطبیق، در لیست انتظار برای حضور ارزیاب‎ها قرار گیرند؛ ضمن این‎که پروانه‎ها سه‎ساله هستند و پس از هر سه سال باید دوباره از سوی عامل ارزیابی صورت گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.