نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته گارکر گفت:کارگران سودمندترین گروه در شکوفایی اقتصاد و توسعه کشور هستند و نقش کلیدی برای به چرخش درآوردن چرخ های صنعت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمید حاجی بابایی,نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته کارگر و با اشاره به اینکه پاسداشت این روز در ایران برخاسته از مبانی اعتقادی و ارزش‌های ملی است، گفت: کارگران سودمندترین گروه در شکوفایی اقتصاد و توسعه کشور هستند.

او با صدور پیامی عنوان کرد: کارگران به عنوان ارزشمندترین قشر و سودمندترین گروه در جامعه نقش مهم و کلیدی در به گردش درآوردن چرخ‌های عظیم صنعت و توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور ایفا می کنند و ستون فقرات توسعه درون زا و پایدار و شاکله اصلی رونق و جهش تولید هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه این پیام آورده است:با توجه به جزء ۱ بند و تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ مبنی بر اختصاص ۸۹ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت دیون سازمان تامین اجتماعی و اجرای نظام همسان سازی حقوق شاغلان و بازنشستگان تامین اجتماعی، گام دیگری در احقاق حقوق کارگران شاغل و بازنشسته برداشته می‌شود.

حاجی بابایی ادامه داد: پاسداشت این روز در ایران برخاسته از مبانی اعتقادی و ارزش‌های ملی است همانگونه که امام علی (ع) در اهمیت کارگر و تلاش برای کسب روزی حلال می‌فرماید: «در‌های رزق بسته است آن‌ها را با حرکت و فعالیت بگشائید، زیرا کار باعث برکت است»

او عنوان کرد: هرسال هفته کارگر فرصت و بهانه‌ای است تا از شأن والای کارگران و از تلاش و کوشش این قشر مهم و ارزشمند جامعه قدردانی شود و فراموش نکنیم در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها، مهمترین رکن تولید، سرمایه‌های انسانی کشور هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: بی‌شک رفع دغدغه‌های معیشتی این قشر موثر وظیفه غیرقابل اغماض کارآفرینان، صاحبان صنایع و تامین‌کنندگان مالی و دولت است.

پنجم تا ۱۱ اردیبهشت ماه در تقویم کشور هفته کارگر نامگذاری شده و ویژه برنامه‌های گرامیداشت این هفته نیز از روز پنجم اردیبهشت آغاز شده است.

۲۴۸ هزار نیروی شاغل کارگری و ۵۷ هزار بازنشسته و پیشکسوت مستمری بگیر زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی استان همدان قرار دارند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.