حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد بر رفع معضلاتی که بر سر راه سرمایه گذاران وجود دارد تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نشست بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان بندرماهشهر با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در سالن جلسات استانداری استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد با اشاره به عنایت رهبر معظم انقلاب نسبت به مسأله تولید، گفت: "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" از مسائلی است که باید به آن توجه ویژه شود، اما در حال حاضر شاهدیم که افراد سرمایه‌گذاران دائما با موانع و سنگ‌اندازی‌ها مواجه می‌شوند.

او با بیان اینکه برای سرمایه‌گذاران باید فرش قرمز پهن کنیم، افزود: باتوجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به شعار "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها"، ما نیز باید به تکلیف خود عمل کنیم.

پیش از این نشست، جلسه‌ای در این خصوص در دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار و موانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه صنایع پایین دستی پتروشیمی بررسی و بنا به پیشنهاد و پیگیری حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد جلسه جمع‌بندی و تصمیم‌گیری نهایی با حضور مسئولان امر در استانداری برگزار شد.

در این نشست قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان و معاونان حوزه‌های مختلف، امیرحسین نظری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و تعدادی از اعضای هیئت مدیره این مجموعه بخش خصوصی حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.