معاون ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل از تعطیلی باشگاه‌ها اماکن ورزشی استان اردبیل در وضعیت قرمز و نارنجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد رضا برادران ،معاون ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل از تعطیلی باشگاه ها و اماکن ورزشی استان اردبیل در وضعیت قرمز و نارنجی خبر داد و گفت: با اعلام ستاد کرونای استان اردبیل و اعلام وضعیت قرمز و نارنجی در استان اردبیل تمام اماکن ورزشی اعم از روباز و مسقف و باشگاه های خصوصی و استخرها تا اطلاع ثانوی و اعلام وضعیت سفید، زرد و آبی بسته خواهد بود.

او افزود: با توجه به اینکه فعالیت های ورزشی چه در اماکن ورزشی روباز و روبسته و استخرها و باشگاه های خصوصی جزء گروه مشاغل 3 به حساب می آیند با این حساب کلیه فعالیت های ورزشی در استان اردبیل تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

برادران گفت: اکیپ های بازرسی در سطح استان اردبیل جهت سرکشی از اماکن ورزشی حضور دارند که به محض مشاهده تخلف اقدامات قانونی از افراد متخلف انجام خواهد گرفت لذا از همه ی باشگاه داران و مسئولین اماکن ورزشی درخواست می شود نهایت همکاری را با اداره کل در جهت تعطیلی اماکن ورزشی در دوران کرونایی داشته باشند.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار داشت: در صورت تغییر وضعیت کرونا در استان و ابلاغ آن توسط ستاد مبارزه با کرونای استان، نحوه بازگشایی امکان ورزشی متعاقبا اعلام می‌گردد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.