رئیس صمت البرز گفت: علی رغم تخصیص اعتبار مصوب تسهیلات مشاغل خانگی به البرز، رقم این تسهیلات را به بیش از ۶ برابر افزایش دادیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، رامین ربیعی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در سال ۹۹ علی رغم تخصیص اعتبار مصوب تسهیلات مشاغل خانگی به استان البرز، توانستیم با رایزنی‌ رقم تسهیلات مذکور را به بیش از ۶ برابر و  ارزش ۳۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال افزایش دهیم.

او افزود: در سال ۹۹ تعداد ۲۰۰ کارت قالیبافی صادر و ۷۸۰ کارت قالیبافی تمدید و تعداد ۱۲ جواز تاسیس و پروانه تولید در حوزه فرش تمدید شد.

ربیعی درباره تعداد قالیبافان بیمه شده گفت: تاکنون تعداد ۲ هزار و ۶۱۸ نفر از قالیبافان استان تحت پوشش بیمه شده تامین اجتماعی قرار گرفته اند؛ همچنین در سال گذشته تعداد ۸۲۹ نفر جهت استفاده از بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به مرکز ملی فرش ایران معرفی شده اند که روند کار آن‌ها به دقت در حال پیگیری است.

او در ادامه درباره میزان مجوز‌های صادره در حوزه مشاغل خانگی، افزود: در سالی که گذشت ۳۲۱ مجوز مشاغل خانگی مستقل و ۲۵ مجوز مشاغل خانگی پشتیبان صادر شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.