مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳ میلیارد ریالی سیم و کابل برق سرقتی در آمل

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: به منظورپیشگیری و مقابله با سرقت‌های خرد و سرقت سیم و کابل برق و مخابرات، طرح بازدید از واحد‌های صنفی خرید ضایعات در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی این فرماندهی با همکاری ماموران شرکت برق و مخابرات شهرستان از همه واحد‌های صنفی خرید ضایعات بازدید کردند.

سرهنگ رضوانی از کشف ۶۰۰ متر سیم و کابل برق و مخابرات، یک دستگاه موتورسیکلت و لوازم و ابزار آلات ساختمانی و تجهیزات خودرویی سرقتی مجموعاً به ارزشی بالغ بر ۳ میلیارد ریال خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در این عملیات ۱۰ واحد صنفی متخلف به علت عدم توجه به اخطار‌های پلیس در خرید و فروش اموال سرقتی پلمب شدند.

کشف ۷ تن چوب قاچاق در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: با هدف پیشگیری از قاچاق محصولات جنگلی طرح برخورد با قاچاقچیان چوب در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ خلیل شهر قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت ماموران گشت انتظامی کلانتری مذکود در حین اجرای این طرح به یک خودروی خاور حامل چوب مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهرگفت: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۷ تن چوب قاچاق که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

او افزود: ضمن تحویل چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف موتور سیکلت قاچاق غیر مجاز در ساری

سرهنگ ناصر علی صفرپور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در اجرای طرح برقراری امنیت اجتماعی، برخورد با موتورسواران متخلف در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با تلاش ماموران پاسگاه شهداء شمال تجن یک دستگاه موتورسیکلت هوندا قاچاق که به صورت غیر مجاز در حال تردد در سطح شهر ساری بود شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: کارشناسان ارزش ریالی موتورسیکلت کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ صفرپور از تحویل موتورسیکلت مکشوفه به سازمان اموال تملیکی استان خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.