مدیرستاد کانون‌های مساجد لرستان گفت: همزمان با میلاد با سعادت امام حسن (ع) حدود ۲ تن گوشت گرم در بین نیازمندان لرستانی توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، محمد ابدالی پور مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار داشت: امروز (۸ اردیبهشت) همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم بین ایتام و نیازمندان لرستانی توزیع شده است.

ابدالی پور افزود: این طرح به همت ستاد کانون‌های مساجد و با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا انجام شده است.

او ادامه داد: تا امروز طی هشت مرحله گوشت گرم بین نیازمندان استان توزیع شده است و در هر مرحله ۱۲۰۰ بسته گوشت یک و نیم کیلویی بین نیازمندان و ایتام توزیع شده است.

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان ادامه داد: طرح مواسات و همدلی در لبیک به فرمان رهبری در راستای دستگیری از نیازمندان، ایتام و اقشار آسیب دیده از کرونا در دستور کار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قرار دارد.

ابدالی پورافزود: در این راستا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در هر محله بانک اطلاعاتی از ایتام و نیازمندان هر محله تهیه کرده اند.

او ادامه داد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کنار سایر نهاد‌های خودجوش مردمی در طول یک سال گذشته به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با جمع آوری و توزیع کمک‌های مومنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کردند.

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان بیان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با جذب مشارکت‌های مردمی و خیرین به صورت ماهانه و یا مناسبتی از ایتام و نیازمندان حمایت می‌کنند.

ابدالی پور تصریح کرد: از همه نیکوکاران دعوت می‌شود تا با مشارکت در این پویش ملی برای حمایت از خانواده‌های نیازمند مشارکت کنند تا بتوانیم نسبت به حمایت از آن‌ها بیشتر و بهتر اقدام کنیم.

او با اشاره به اینکه برنامه‌های حمایتی کانون‌های مساجد از نیازمندان تا پایان شکست قطعی کرونا ویروس ادامه دارد، اظهار کرد: فعالان کانون‌های مساجد در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی تاکنون با مشارکت خیرین در محلات بسته‌های معیشتی، غذای گرم و بهداشتی را در بین نیازمندان محله توزیع می‌کنند تا زمینه کاهش آلام این عزیزان فراهم شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.