رئیس کمیته دفاع شخصی بانوان خراسان رضوی گفت: اولین مسابقات مجازی دفاع شخصی بانوان خراسان رضوی به همت هیئت جودو آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فهیمه نیک بین رئیس کمیته دفاع شخصی بانوان خراسان رضوی با اشاره به آغاز نخستین مسابقات مجازی دفاع شخصی بانوان خراسان رضوی گفت: این مسابقه برای اولین بار در سطح خراسان رضوی به صورت مجازی ویژه بانوان در سه رده نونهالان، نوجوانان و جوانان به همت هیئت جودو در حال برگزاری است.

او افزود: مسابقات از ۶ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۱۲ اردیبهشت ادامه دارد. تا به این جای کار استقبال خوبی صورت گرفته است و بیش از ۷۰ نفر ویدئو‌های خود را که در حدود یک دقیقه است برای ما ارسال کرده اند.

رئیس کمیته دفاع شخصی بانوان خراسان رضوی ادامه داد: در رده نونهالان بیشتر حالت نمایشی وآمادگی جسمانی آن‌ها در نظر گرفته می‌شود، ولی در رده نوجوانان و جوانان توقع بالاتر است و درگیری‌ها که در چهار مرحله شامل رهایی، قفل و بست، شکستن و پرتابی می‌باشد باید در ویدئو‌های ارسالی خود لحاظ کنند.

نیک بین بیان کرد: این نوع دفاع شخصی برگرفته از فنون رشته‌های جودو، جوجیتسو و کاراته است. گفتنی است نفرات برتر در روز عید سعید فطر اعلام خواهند شد.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.