تیم فوتبال پاری سن ژرمن امشب در دیداری حساس به مصاف منچسترسیتی می‌رود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و منچسترسیتی امشب و در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم خانگی تیم فوتبال پاری سن ژرمن در شهر پاریس به مصاف هم می‌روند. دیداری که پاریسی‌ها امیدوارند با وجود ۲ مهاجم بزرگ خود یعنی نیمار و امباپه عملکرد خوبی را از خود نشان دهند و بتوانند تیم منچسترسیتی را در فرانسه شکست دهند.

مهاجمانی که در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد بسیار مطلوبی داشته و در سال‌های اخیر همیشه یکی از بهترین گلزنان این مسابقات بوده اند.

نیمار جونیور، ستاره برزیلی پاریسی‌ها در ۶۷ مسابقه‌ای که در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته، ۴۱ گل به ثمر رسانده و ۲۶ پاس گل برای هم تیمی‌های خود ارسال کرده است. دیگر ستاره پاریسی‌ها یعنی کیلیان امباپه نیز عملکرد مطلوبی را از خود در این مسابقات به نمایش گذاشته است.

امباپه فرانسوی نیز در مجموع ۴۴ بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده؛ در این مسابقات ۲۷ گل به ثمر رسانده و موفق به دادن ۱۵ پاس گل نیز شده است.

پاریسی‌ها امیدوارند با وجود نیمار و امباپه در راس خط حمله تیم خود بتوانند تیم پر قدرت پپ گواردیولا را شکست دهند و به آمار شکست نخوردن منچستر سیتی در ۱۰ بازی لیگ قهرمانان اروپا پایان و شانس صعود خود را به فینال این مسابقات برای دومین سال پیاپی افزایش دهند.

تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و منچسترسیتی امشب و از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم می‌روند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار