مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هشتم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان متمرکز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، مشخص شد افرادی سابقه دار که به صورت عمده و در اوزان بالا در تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارند به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد را از عناصر قاچاق در شرق کشور تحویل گرفتند و در حال انتقال آن به وسیله یک کامیون به استان قزوین هستند.

سردار ابراهیمی افزود: بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان "بوئین زهرا" به مراقبت از محور‌های مواصلاتی استان از سمت "ساوه" اعزام شدند و با رصد و پایش خودرو‌های عبوری در نهایت کامیون حامل مواد مخدر را در ورودی شهر "قزوین" شناسایی و در یک عملیات پلیسی و طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: ماموران با سرعت عمل و هوشیاری توانستند، راننده و سرنشین این خودرو را که قصد متواری شدن داشتند دستگیر و تحویل مراجع قضائی دهند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۰۰ کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

کشف بیش از ۲ تن چوب قاچاق در آوج

فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی شهر به یک دستگاه کامیون خاور مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ شهرام منصوری با بیان اینکه ماموران پس از توقف و در بازرسی از خودرو ۲ هزار ۵۰۰ کیلو چوب نارون قاچاق کشف کردند افزود : در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج ارزش تقریبی محموله چوب را ۴۵ میلیون ریال برآورد کرد.

توقیف ۱۴ دستگاه ماینر قاچاق در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا گفت: مأموران کلانتری سگزآباد با اقدامات اطلاعاتی مزرعه‌ای را که ارز دیجیتال استخراج می‌شد، شناسایی و در بازرسی از محل ۱۴ دستگاه بیت کویین فاقد مجوز کشف و ۲ نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ حسین رشید تبار افزود: کارشناسان ارزش تقریبی این اقلام را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار