برگزاری سیزدهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در کوهبنان

همزمان با سالروز ولادت با سعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) سیزدهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در‌کوهبنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان‌کوهبنان، همزمان با سالروز ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، سیزدهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در قالب طرح شهید سلیمانی برگزار شد.

در این مراسم رزمایش مومنانه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان، جانشین ناحیه مقاومت بسیج و مسئول بسیج فرهنگیان این شهرستان حضور داشتند.

روح الله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در این مراسم گفت: در این مرحله، در قالب طرح شهید سلیمانی، 140 بسته کالای معیشتی به همت گروه های جهادی و تیم های حمایتی  میان خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد که ارزش هر بسته حدود چهار صد هزار تومان است.

او افزود: طی روزهای اخیر به همت خیران، فرهنگیان، بازاریان و با حمایت دستگاه قضا چند زندانی جرائم غیر عمد نیز آزاد شدند.

ابراهیمی تصریح کرد: در صدد هستیم در شب های قدر به همت خیران و هیئت امنای مساجد و تکایا، خیریه ها و مراکز نیکوکاری توزیع غذای گرم میان نیازمندان نیز در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه صورت گیرد.

او بیان کرد: مراحل بعدی کمک های مومنانه در شب‌های قدر و در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، همزمان با عید سعید فطر در این شهرستان برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: طی روزهای گذشته و در قالب کمک های مومنانه، تعدادی ماسک رایگان و پوشاک در برخی روستاها و محلات این شهرستان توزیع شد.

او از خیرین خواست: در ساخت و ساز منازل نیازمندان، خرید جهیزیه برای نوعروسان، تهیه بسته های لوازم التحریر و... مساعدت داشته باشند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار