با بسته اخبار انتظامی امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، خبر‌های گوناگون پلیس را در بسته امروز می‌خوانیم:

غافلگیری سوداگران مرگ در محور زاهدان ـ فهرج

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: یک دستگاه وانت مزدا حامل ۳۲۲ کیلو تریاک در پی کار اطلاعاتی پلیس استان گلستان و عملیات شبانه ماموران پلیس شهرستان فهرج توقیف شد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق و هم افزایی اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس استان گلستان و پلیس موادمخدر شهرستان‌های بم و نرماشیر از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر با یک دستگاه وانت مزدا مطلع و بدون فوت وقت، حوالی نیمه شب در چند نقطه از محور زاهدان ـ فهرج مستقر شدند.

او افزود: خودروی مورد نظر که حتی هویت راننده آن در پی اقدامات دقیق اطلاعاتی برای ماموران محرز بود به دام یکی از تیم‌های مستقر در این محور افتاد و راننده آن به رغم رها کردن خودرو و متوسل شدن به تاریکی کویر محدوده جاده، نتوانست فرار کند و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: طی این عملیات سحرگاهی که در نیمه ماه مبارک رمضان انجام شد و نیرو‌های عمل کننده تا حوالی اذان صبح درگیر کار بودند، ۳۲۲ کیلو و ۱۷۰ گرم تریاک کشف شد.

با شلیک پلیس به خودروی قاچاقچیان، ۲۰ کیلو شیشه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با شلیک ماموران انتظامی بخش گلباف این فرماندهی به خودروی قاچاقچیان، ۲۰ کیلوگرم شیشه از یک دستگاه خودروی تیبا کشف شد.

سرهنگ پورامینایی همچنین از توقیف یک دستگاه خودروی پراید و دستگیری ۲ متهم که راه پاک کن این خودرو بودند خبر داد و افزود: پلیس با گسترش فعالیت اطلاعاتی و استفاده از تجهیزات نوین سعی در ناامن سازی فضای فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر دارد که در این زمینه مشارکت حداکثری شهروندان نیز بسیار اثر گذار است.

پیشگیری پلیس کرمان از قاچاق ۲۵ تن شیر خشک

سردار ناظری، فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با توقیف یک دستگاه کامیون در ایست و بازرسی مرصاد از قاچاق ۲۵ تن شیر خشک قاچاق جلوگیری و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

کشف لوازم یدکی خودرو و لوازم خانگی قاچاق در کرمان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف بیش از ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق از داخل یک دستگاه اتوبوس بین شهری و دستگیری یک متهم خبر داد.

ردیاب خودروی مسروقه سارقان را غافلگیر کرد

سرهنگ پور امینایی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: یک دستگاه پراید مسروقه مجهز به ردیاب هوشمند کمتر از یک ساعت کشف و ۲ سارق آن غافلگیر شدند.

عامل قتل و سوزاندن زن سیرجانی دستگیر شد

سرهنگ ایران نژاد، فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به وقوع قتل و سوزاندن یک خانم ۳۰ ساله درون یک خودرو پژو ۲۰۷ در یکی از نقاط این شهر گفت: عامل این قتل که شوهر مقتول بود، در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

او افزود: این زن و شوهر، ۱۳ سال زندگی مشترک داشتند که حاصل آن یک پسر ۱۲ ساله و یک دختر ۵ ساله  است.

 کشف ماینر‌های قاچاق در زرند

فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: ۵ دستگاه ماینر قاچاق از نوع با کیفیت بالا به ارزش یک میلیارد ریال کشف و یک متهم در این زمینه دستگیر شد.

کشف مواد خوراکی قاچاق از کامیون حامل خاک در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از کشف برخی مواد خوراکی قاچاق از یک دستگاه کامیون حامل خاک در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار