مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» ایلام:

قشر نیکوکار حضور بسیار پررنگی در برنامه‌های ماه رمضان کمیته امداد دارند

موسی نژاد با بیان اینکه قشر نیکوکار حضور بسیار پررنگی در برنامه های ماه رمضان دارند گفت:میزبانی از خیرین سخاوتمند افتخار بزرگی برای کمیته امداد ایلام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» ایلام با حضور در برنامه اطعام مهدوی در شهرستان ایوان  با اشاره به مشارکت رستمی یکی از خیرین در تهیه چند هزار پرس چلو گوشت برای نیازمندان گفت: جامعه ما به چنین سخاوتمندانی نیاز داشته و به وجود آن‌ها افتخار خواهد کرد و ما هم در کمیته امداد قدردان این نیکوکار که خدمات گوناگون دیگری به نیازمندان ایوان ارائه می‌دهد خواهیم بود.

او با اینکه در جامعه ما افراد متمکن با توان بالای اقتصادی و مالی به تعداد زیاد وجود دارد افزود : اما چنین افراد سخاوتمندی که حجم زیادی از سرمایه خود را در اختیار نیازمندان قرار دهند به تعداد کمتر وجود دارد و ما وجود آن‌ها را ارج می‌نهیم.

موسی نژاد ادامه داد : کمیته امداد استان ایلام این افتخار را دارد که به عنوان میزبان قشر خیر و نیکوکار به عنوان یک واسطه خیر بین نیازمندان و خیرین سخاوتمند انجام وظیفه نماید.

او اضافه کرد : این نهاد در تمام روز‌های ماه مبارک رمضان اقدام به تهیه و توزیع غذای گرم و سبد‌هایی معیشتی خواهد کرد و تا پایان ماه رمضان بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذا و ۳۲ هزار سبد غذایی بین نیازمندان در استان توزیع خواهد شد.

موسی نژاد در پایان با تشکر از خیرین شهرستان ایوان در کمک به نیازمندان بیان کرد : سخاوتمند بودن و کمک به نیازمندان افتخار و سعادت بزرگی می‌خواهد که خداوند آنرا نصیب برخی بندگان خاص خود خواهد کرد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.