در تصمیم‌گیری‌ها بهره‌مندی از خرد جمعی به عنوان یک اصل شناخته می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی فرارسیدن نهم اردیبهشت، روز شورا‌ها را بە تمامی اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی فرارسیدن نهم اردیبهشت، روز شورا‌ها را به تمامی اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان تبریک گفت.


بیشتر بخوانید


متن پیام به شرح زیر است:

«در قانون اساسی جمهوری اسلامی مشورت و شورا جایگاه ویژه‌ای دارد، امروزه با توجه به افزایش جمعیت و دشوار بودن مدیریت کشور، موضوع شورا‌ها اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

اگر شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها جایگاه واقعی خود را در کشور پیدا کنند توسعه شهر‌ها و روستا‌ها سرعت گرفته و قطعا بدون وجود شورا‌های اسلامی امورات شهری و روستایی به درستی پیش نمی‌رود.

با توجه به در پیش بودن انتخابات شورا‌های اسلامی شهرها، روستا‌ها و تیره‌های عشایری اهمیت مشارکت مردم در این انتخابات بیش از گذشته احساس می‌شود، مردم باید با مشارکت حداکثری در سبد رای خود افراد توانمند و متخصص را جای دهند، زیرا این مهم در تصمیم‌گیری‌های شهری و روستایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای شکل‌گیری گفتگو و مشورت را مبنای اصلی کار خود قرار داده و مقام معظم رهبری نیز همواره در تصمیم‌گیری‌ها بهره‌مندی از خرد جمعی را به عنوان یک اصل مهم توصیه می‌کنند.

شورا‌های اسلامی شهر و روستا در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا نیز توانستند اقدامات ارزشمندی را در مجموعه مدیریت شهری و روستایی انجام داده و مسئولان و متولیان بهداشت و درمان را در شهر‌ها و روستا‌ها یاری کنند.

اینجانب فرارسیدن نهم اردیبهشت روز شورا‌ها را خدمت برادران و خواهرانی کە در جایگاە شورا در شهر‌ها و روستا‌های استان چهارمحال و بختیاری در حال خدمت هستند، تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایە توجهات حضرت باری تعالی موفق و موید باشند.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.