فرماندار کرمانشاه گفت: ۶۵ نفر از داوطلبین انتخابات شورای شهر کرمانشاه احراز صلاحیت نشدند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه اظهار کرد: از مجموع ۲۴۰ نفری که در شهر کرمانشاه برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ثبت نام کرده اند، صلاحیت ۶۵ نفر در هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان احراز نشده است.

رنجبر اضافه کرد: همچنین ۷۲ نفر در شهر‌های تابعه شهرستان کرمانشاه شامل شهر‌های ماهیدشت، هلشی، کوزران و بیلوار داوطلب شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر شده بودند که صلاحیت چهار نفر از این افراد هم احراز نشده است.

فرماندار کرمانشاه اضافه کرد: در مجموع ۳۱۲ نفر در شهر کرمانشاه و شهر‌های تابعه شهرستان برای ششمین دوره انتخابات شورای شهر‌ها ثبت نام کرده بودند که صلاحیت ۶۹ نفر احراز نشده، ۲۶ نفر انصراف قطعی داده و مابقی تایید صلاحیت شده اند.

رنجبر با اشاره به ادامه دار بودن روند تایید صلاحیت داوطلبین انتخابات شورا‌ها در هیئت نظارت استان مستقر در استانداری، گفت: بر اساس برنامه زمان بندی انتخابات، داوطلبین انتخابات شورا‌ها که در هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان تایید صلاحیت نشده اند، از نهم تا ۱۲ اردیبهشت و به مدت چهار روز فرصت دارند شکایت خود را تحویل داده تا در یک بازه زمانی ۱۰ روزه روند بررسی صلاحیت‌ها انجام شود و ۲۴ اردیبهشت نتایج قطعی هیئت نظارت استان توسط فرمانداران به داوطلبین انتخابات شورا‌ها ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.