فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری ۲ شرور سابقه دار که در حین دستگیری اقدام به درگیری با پلیس کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: ماموران گشت کلانتری ۳۲ حصارک حین گشت زنی دو نفر معتاد را مشاهده کردند که تعدادی سنگ فرز و دستگاه جوش به همراه داشتند و به طرز مشکوکی در حال پرسه زدن می‌باشند که پس از دستور ایست ماموران، اقدام به فرار می‌کنند.

او افزود:در ادامه ماموران پس از تعقیب این دو نفر متوجه شدند که متهمان به خانه گریخته اند.

سرهنگ معظمی گودرزی گفت: بلافاصله اقدام برای دستگیری این دو متهم انجام شد که در حین دستگیری این دو نفر، حمله به سوی ماموران منجر به آسیب رساندن به یکی از افسران پلیس می‌شود.

او افزود: آمبولانس برای مداوای همکار آسیب دیده در محل حضور می‌یابد و وی را به بیمارستان منتقل می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به این که این دو متهم دستگیر شده و هم اکنون در اختیار پلیس قرار دارند، گفت: در بررسی‌های به عمل آمده از متهمان، آنان به چندین فقره سرقت اعتراف کرده اند.

او با اشاره به این که کلیپ دستگیری این سارقان در فضای مجازی منتشر شده است، افزود: پلیس با قاطعیت در برابر هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت ایستاده است و اجازه خودنمایی را به این افراد نخواهد داد.

سرهنگ معظمی گودرزی در ادامه گفت: فردی که اقدام به فیلمبرداری از ماموریت ماموران وظیفه شناس، اقدام به انتشار در فضای مجازی و نقل نادرست از این ماموریت کرده بود توسط پلیس فتا دستگیر شده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار