مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: طی انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و اداره صمت استان، مقرر شد سازمان صمت تولیدات فرش دستباف مددجویان تحت حمایت را پس از قیمت گذاری از سوی کارشناسان مجرب خریداری کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در اولین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان که با حضور باباخانی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد با سازمان صمت در این جلسه، گفت: در این تفاهم نامه مقرر شد سازمان صمت تولیدات فرش دستباف مددجویان تحت حمایت را پس از قیمت گذاری از سوی کارشناسان مجرب خریداری کند.

محسن رخصی با بیان اینکه هم اکنون حدود دو هزار بافنده فرش در استان تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: حمایت از ایجاد نمایشگاه‌های دائمی با همکاری بخش خصوصی و تشکل‌های تعاونی و همچنین طراحی نشان جمعی بافندگان فرش دستباف منطقه با مرکزیت استان کرمانشاه از دیگر زمینه‌های همکاری این قرارداد است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه همچنین بیان کرد: امیدواریم با توجه به شرایط سخت کرونایی موجود بانک‌های حاضر در جلسه تسهیلات اشتغال مددجویان را امحال کنند.

رخصی در پایان خواستار تعامل و حمایت هر چه بیشتر دستگاه‌های ذیربط در خصوص بیمه قالیبافان شد.

حضور ۱۰۰ داوطلب آزمون مدارس استعداد درخشان در دوره آمادگی علمی

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه از برگزاری یک دوره آمادگی علمی با حضور ۱۰۰ داوطلب آزمون مدارس استعداد درخشان خبر داد.

کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: یک دوره آمادگی علمی برای مددجویان داوطلب آزمون مدارس استعداد درخشان در استان برگزار شد.

جمشیدی با بیان اینکه ۱۰۰ نفر از دانش آموزان پایه ششم ابتدایی و سوم متوسطه تحت حمایت در این دوره آموزشی حضور یافته اند، افزود: این دانش آموزان در آزمون مدارس استعداد درخشان سال تحصیلی آینده ثبت نام کرده اند.

او  بیان کرد: این نهاد با هدف قبولی این دانش آموزان و ورود آنان به مدارس استعداد درخشان این دوره آمادگی علمی را برگزار کرده است.

کامیار جمشیدی با یادآوری اینکه این دانش آموزان از سوی کارشناسان فرهنگی کمیته امداد شناسایی شده اند، افزود: استفاده از ظرفیت گروه های علمی و دانشجویی خیر و همچنین عقد قرارداد با موسسات عملی و آموزشی معتبر بخشی از حمایت های این نهاد از دانش آموزان برتر و موفق است.

 

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.