شناور حامل کالای قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های شمالی خلیج فارس با تلاش مرزبانان پایگاه دریابانی ماهشهر توقیف شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی ماهشهر با هدف مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، حین کنترل شناور‌های عبوری در سواحل خلیج فارس به یک فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق که از کشور‌های حوزه خلیج فارس به مقصد بنادر استان در حرکت بود، مظنون شده و آن را متوقف کردند.

او بیان داشت: مرزبانان در بازرسی دقیق از شناور توقیف شده، ۳۲ هزار و ۴۰۰ قوطی کمپوت آناناس، ۲۸۰ هزار و ۸۰۰ عدد چای کیسه‌ای، ۴ هزار و ۸۰۰ بسته پاستیل، ۷ هزار و ۲۰۰ قوطی کره بادام زمینی، ۳۲ هزار و ۴۰۰ قالب صابون، ۲ هزار و ۷۰۰ بطری روغن خوراکی و ۷ هزار و ۲۰۰ قوطی نوشابه انرژی زای قاچاق و بدون مجوز قانونی را کشف کردند.

سردار پاکباز با اشاره به اینکه در این رابطه ۶ نفر به اتهام حمل بار قاچاق دستگیر شدند، افزود: ارزش تقریبی محموله قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال برآورد شده که به همراه متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.