هیئت نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر تهران از تایید صلاحیت بیش از ۸۶ درصد داوطلبان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هیئت نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر تهران از تایید صلاحیت بیش از ۸۶ درصد داوطلبان انتخابات شوراهای شهر خبر داد.

در راستای انجام وظایف قانونی هیئت نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر تهران، پس از بررسی سوابق، اسناد و مدارک ۲۴۲۷ نفر از داوطلبان تایید صلاحیت شده در هیئت اجرایی شهرستان تهران، هیئت نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر تهران تعداد ۹۷ نفر (حدود ۴%) بدلیل نقص مدارک ثبت نامی و تعداد ۲۳۲ نفر (حدود %۱۰) بدلیل عدم استعفاء داوطلبان مسئول در سمت‌های مقرر در قانون و سایر موارد رد صلاحیت شده‌اند و تعداد ۲۰۹۸ نفر (حدود ۸۶%) از داوطلبان واجد الشرایط تایید صلاحیت شده‌اند.

داوطلبانی که به هر دلیلی رد صلاحیت شده‌اند، می‌توانند برای تکمیل پرونده و رفع نواقص و یا اعتراض به رد صلاحیت خود، از تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ لغایت ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ به مرکز هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی استان تهران واقع در بلوار کردستان، سالن ورزشی شهدای کردستان مراجعه و درخواست رسیدگی مجدد خود را تحویل دهند.

هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی استان تهران نیز در مهلت مقرر قانونی به اعتراضات رسیدگی و نتیجه آن را حداکثر تا تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ به داوطلبان اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار