استاندار اصفهان گفت: اقتصاد مقاومتی باید در جهت رفع مشکلات مردم ، عدم وابستگی کشور به نفت و همراه با خلاقیت و نوآوری باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در پنجاه و دومین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان گفت: اقتصاد مقاومتی باید همراه با نوآوری و خلاقیت و فکر بینش و نگرش استقلال طلبی در آن باشد.

او تاکید کرد: عزم مدیران برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام باید جذب گردد و مدیران کار‌های ماندگار انجام دهند.

استاندار اصفهان اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی باید گره‌ای از کار مردم باز کند، با توجه به شرایط کرونا و تحریم‌های ناجوانمردانه مدیران باید کار‌های خلاق و نوآور انجام دهند تا مشکلات نظام و مردم برطرف شود.

به گفته رضایی اقتصاد مقاومتی باید بدون وابستگی به نفت و نگرش مثبت صورت بگیرد.

او خاطرنشان کرد: ماه‌های پایانی دولت است بنده نمی‌پذیرم کوچکترین خللی در کار‌ها ایجاد شود و اگر مدیران تا آخرین لحظه به وظایف خود عمل نکنند با آن‌ها برخورد خواهد شد، زیرا قابل قبول نیست در ماه‌های پایانی دولت خلل و تعللی در کار مردم صورت بگیرد.

در پایان این جلسه در خصوص تبیین سیاست‌ها و راهبرد‌های ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان در سال جاری بحث و تبادل و نظر شد.

اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر، حدود ۸۴۰ معدن در حال بهره برداری با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال و حدود ۱۸۰ هزار واحد صنفی صنعتی‌ترین استان کشور محسوب می‌شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار