قم؛شهر بدون زندانی مهریه

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیت قم گفت:خوشبختانه در قم زندانی مهریه نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،علی اصغر رنجبر،مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قم  در برنامه گفت و گوی ویژه خبری صدا و سیمای مرکز قم با تشریح اقدامات این مرکز در کاهش جمعیت کیفری وکمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد گفت: پارسال ۱۷۲ زندانی جرایم غیر عمد که بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان بدهی داشتند، با کمک شهروندان نوع دوست و خیرین آزاد شدند به آغوش خانواده بازگشته‌اند.

او افزود: به همین منظور ۵ میلیارد تومان از بدهی ۱۶ میلیاردی سال ۹۹ را از شکات تخفیف گرفتیم، پنج میلیارد نیز تسهیلات به افراد داده شد، و تنها با ۵ میلیارد تومان افراد را به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگردانیم.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قم با اشاره به این که در استان قم خوشبختانه زندانی مهریه نداریم، به نیاز ۲۰ میلیارد تومانی برای آزادی ۱۷۲ زندانی جرایم غیرعمد در قم اشاره کرد.

او افزود: شهروندان و خیرین با استفاده از روش‌های غیر حضوری و الکترونیکی می‌توانند از طریق شماره حساب ۰۲۰۱۲۳۱۶۱۸۰۰۹ بانک ملی، شماره حساب ۱۵۳۰۰۸۵۵۹۳ بانک تجارت، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۶۰۰۰۰۸۸۸ بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۵۶۰۶۶ مرکز نیکوکاری، کمک‌های خود را برای آزادسازی زندانیان غیرعمد اهدا کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار