هفته هفتم از دور نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال با برگزاری ۳ دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هشتم از دور نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال با برگزاری ۳ دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری شد.

در هفته گذشته تیم‌های گیتی پسند اصفهان، مس سونگون و سن ایچ ساوه موفق شده بودند حریفان خود را شکست دهند.

نتایج کامل بازی‌های هفته هشتم از دور نهایی لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

مس سونگون ۲ - سن ایچ ساوه ۲

در اولین مسابقه حساس و مهم این هفته ۲ تیم مس سونگون و سن ایچ ساوه در سالن بدون تماشاگر شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار جذاب و دیدنی به تساوی ۲ - ۲ دست یافتند. گل‌های مس سونگون را در این مسابقه محمدحسین درخشانی، مسلم اولاقباد به ثمر رساندند و گل‌های سن ایچ هم توسط فرشید نادری و پژمان بهادیوند زده شد.

گیتی پسند اصفهان یک - فرش آرای مشهد ۲

در دومین بازی مهم، تیم‌های گیتی پسند اصفهان و فرش آرای مشهد رو به روی یکدیگر قرار گرفتند. در این مسابقه که به میزبانی گیتی پسند و در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار شد، در پایان تیم فرش آرای مشهد موفق شد در دیداری جذاب و دیدنی با نتیجه نزدیک ۲ بر یک از سد شاگردان وحید شمسایی عبور کند. تک گل گیتی پسند در این مسایقه توسط سعید احمد عباسی به ثمر رسید و گل‌های فرش آرا را هم بهمن جعفری و مجید خزایی به ثمر رساندند.

مقاومت البرز یک - کراپ الوند قزوین ۲

در آخرین دیدار ۲ تیم مقاومت البرز و کراپ الوند قزوین در سالن خالی از تماشاگر انقلاب کرج مقابل هم قرار گرفتند و در پایان تیم کراپ الوند موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود عبور کند. محسن فرهمند و شهاب طالبی موفق شدند در این مسابقه برای کراپ گلزنی کنند و تک گل مقاومت هم توسط سهیل جامدی به ثمر رسید.


بیشتر بخوانید


با اعلام سازمان لیگ فوتسال هفته نهم از دور نهایی لیگ برتر فوتسال از روز پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۲ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار