نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت کنترل مرز‌ها به منظور پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونای جهش یافته هندی در کشور تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت:  اگر ما مدیریت صحیحی در اواخر اسفند و چند هفته اول فروردین داشتیم امروز ویروس جهش یافته کرونا به طور گسترده در داخل کشور در چرخش نبود و حتی کشور‌های اروپایی نیز پرواز‌های خود را به انگلیس لغو کرده بودند پرواز‌های ما انجام شد.

او بیان داشت: جهش ویروس در هند و بالا رفتن تلفات در این کشور هنوز برنامه جدی برای مدیریت و کنترل مرز‌های کشور و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ورود این ویروس به کشور دیده نمی‌شود. نباید اجازه داد با ناکارآمدی بیش از این سلامتی مردم به خطر افتاده و از نظر معیشتی در تنگنا قرار بگیرند.

یوسفی افزود: باید برنامه جدی برای کنترل مرز‌ها و مسافران به منظور پیشگیری از گسترش ویروس هندی در کشور اجرا شود. بعضا شاهد دوگانه سازی به جای پاسخگویی هستیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از دولت انتظار می‌رود اجازه ندهد ویروس هندی در کشور گسترش یابد. باید برنامه مدونی برای کنترل مرز‌ها تهیه شود.

این مقام مسئول ادامه داد: کادر درمانی کشور و کسبه و کارگران که درآمد پایداری ندارند در یک سال گذشته براثر شیوع این بیماری به شدت تحت فشار بودند و باید عزم جدی برای کنترل مرز‌ها و تردد مسافران شکل گیرد تا شاهد چرخش ویروس جهش یافته هندی در کشور نباشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.