تایید صلاحیت داوطلبان میان دوره‌ ای کی اعلام می شود؟

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: تایید صلاحیت داوطلبان میان دوره‌ ای گچساران وباشت ۱۸ اردیبهشت اعلام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فتاح محمدی دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: نتایج تایید صلاحیت داوطلبان میان دوره‌ ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌ های گچساران و باشت در هیات‌ های اجرایی استانی هجدهم اردیبهشت ماه امسال اعلام می‌شود.

محمدی افزود: هیات نظارت انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد ۲۰ روز برای بررسی تایید صلاحیت داوطلبان فرصت دارد که هم اکنون در اواسط مهلت قانونی فرایند بررسی تایید صلاحیت قرار داریم.

او بیان کرد: مطالب عنوان شده در فضای مجازی درباره تایید یا رد داوطلبان انتخابات میاندوره‌ ای گچساران و باشت گمانه زنی‌ های شخصی است و هیچ وجهه قانونی ندارد.

محمدی تاکید کرد: با مشارکت هیات نظارت و ستاد انتخابات استان با گردانندگان شبکه‌ های اجتماعی یا پایگاه‌ های های خبری که اقدام به خبر‌های خلاف واقعیت می‌کند برخورد می شود.

دبیر ستاد انتخابات استان بیان کرد: در فرایند استعلام از مراجع چهارگانه انتخابات میاندوره‌ ای مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت صلاحیت یک تن احراز نشد و یک تن هم از ادامه کار انصراف داد.

محمدی در مورد انتخابات مناطق روستایی و عشایر استان نیز گفت: مراحل بررسی صلاحیت داوطلبان هم اکنون در هیات‌ های اجرایی در حال انجام است و نتایج بررسی‌ ها سی و یکم اردیبهشت به اطلاع داوطلبان می‌رسد فرصت لازم به داوطلبان رد صلاحیت شده داده می شود.

او عنوان کرد:  برای هرکرسی شورا‌های روستایی در کهگیلویه و بویراحمد ۲ داوطلب نام نویسی کرده اند.

محمدی تاکید کرد: رقابت برای۲ هزار و۶۱۷ کرسی در روستا‌ها و۱۸کرسی تیره‌ های عشایر کهگیلویه وبویراحمد برگزار می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان افزود: ثبت نام چهار هزار و ۵۱۱ تن برای کسب کرسی‌ های شورا‌های روستایی وعشایر در استان نهایی شده است.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.