ستاره مصری باشگاه لیورپول، عضو افتخاری تیم فوتبال اسماعیلی کشورش شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از آن که محمد صلاح، ستاره مصری باشگاه لیورپول طی مصاحبه‌ای از باشگاه اسماعیلی حمایت کرد و از علاقه خود و پدرش به این تیم پرده برداشت، این باشگاه مصری عصر پنجشنبه در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که عضویت افتخاری این تیم به محمد صلاح، کاپیتان تیم ملی مصر و ستاره گلزن لیورپول و پدرش اعطا شده است.

در بیانیه اسماعیلی آمده که این تصمیم در پی اظهارات اخیر این ستاره در مورد عشق و علاقه او و پدرش به اسماعیلی گرفته شده است.

مقامات اسماعیلی تصمیم گرفته اند پدر محمد صلاح را برای بازدید از محل باشگاه دعوت و نماد باشگاه را به او و محمد صلاح هدیه کنند.

اسماعیل وحید، سخنگوی اسماعیلی، در این بیانیه گفته این قدردانی باشگاه اسماعیلی از محمد صلاح و پدرش و تشکر باشگاه از پدری است که عشق به اسماعیلی را در دل یک ستاره جهانی به وجود آورده و این ادای احترامی به همه طرفداران و دوستداران اسماعیلی بزرگ در همه نقاط جهان است!

وحید تصریح کرد: "حمایت محمد صلاح از اسماعیلی در این برهه از زمان، انگیزه بزرگی برای بازیکنان تیم محسوب می‌شود و این جمله باعث غلیان احساس و عشق طرفداران باشگاه در همه جا شده است. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر محمد صلاح و تیم اسماعیلی مصر و لیورپول بریتانیا
آخرین اخبار