بر اساس اعلام روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران ۴۳۵ دانشجو و فارغ التحصیل دانشگاهی پارسال آموزش مهارتی دیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران اعلام کرد:بر اساس تفاهم نامه با دانشگاه‌ها و طرح ملی توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران توانست پارسال ۴۳۵ دانشجو و فارغ التحصیلان دانشگاهی را با توجه به شرایط کرونا و اعمال محدودیت در دانشگاه‌ها از آموزش‌های مهارتی برخوردار کند.

این دانشجویان در ۱۴ مرکز مدیریت و هدایت شغلی مستقر در دانشگاه‌های مازندران همچون منابع طبیعی و کشاورزی ساری، امام محمد باقر ساری، آزاد اسلامی ساری، قائمشهر و رامسر، فذا، نوشیروانی بابل، پیراپزشکی آمل، علو فناوری، موسسه آموزش عالی آمل، پیام نور نکا و سوادکوه، علمی کاربردی چالوس و غیر انتفاعی توحید آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند.

همچنین ۸ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ۵۰ نفر از دانشجویان را جهت طی کردن دوره کارآموزی پذیرفتند.

توانمند سازی دانشجویان در راستای برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه‌ای انجام می‌شود و فراهم سازی بستر اشتغال مولد و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی در راستای انجام ماموریت‌ها و تکالیف سازمانی از اهداف مهم مرکز مدیریت و هدایت شغلی مستقر در دانشگاه‌ها است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار