مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: طرح ضیافت همدلی با توزیع هزار سبد معیشتی بین نیازمندان در بوشهر اجراشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان بیان کرد: در این ماه با فضیلت برنامه‌های متعددی با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

او همچنین رسیدگی به نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا را یکی از ماموریت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه عنوان کرد و ادامه داد: در این زمینه از محل اجرای امینانه نیت واقفان، بسته‌های معیشتی تهیه و میان جامعه هدف توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح ضیافت همدلی در تهیه و توزیع بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان، افزود: هزار بسته مواد غذایی شامل ۱۰ کیلوگرم برنج ایرانی، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، روغن، سویا و حبوبات به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان میان جامعه هدف توزیع شد.


بیشتر بخوانید


اسماعیل پور عنوان کرد: این پانزدهمین مرحله از توزیع بسته‌های مواد غذایی میان آسیب دیدگان و خانوار‌های بی‌بضاعت استان بوشهر است و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، ارزش بسته‌های توزیع شده را ۳۵۰ میلیون تومان دانست و گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در ۱۴ ماه شیوع کرونا در قالب برنامه‌های مختلف ۳۴ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵.۵ میلیارد تومان در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا قرار داده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.