حجت الاسلام دلاوری گفت: سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی خط قرمز مردم ایران است او توانست با قدرت منطق، یک دیپلمات واقعی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام مصطفی دلاوری، امام جمعه رستاق با تحلیل رخداد‌های سیاسی پیش آمده در هفته گذشته و بیان اینکه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی خط قرمز مردم ایران است، گفت: او مرد میدانی بود که توانست با قدرت منطق، جدای از یک فرمانده در میدان، یک دیپلمات واقعی باشد.

امام جمعه رستاق افزود: میدان و دیپلماسی دو بال امنیت ملی هر کشور محسوب می‌شوند و مسئولین بدانند اگر توانستند پای میز مذاکره بروند قبل از آن میدانی بود که حاج قاسم و امثال او این مسیر را مهیا نمودند.

او ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی یک فرد نیست بلکه مکتبی است که نباید به تصویر و پوستر و سخن او اکتفا شود.

خطیب نماز جمعه رستاف اظهار داشت: وزارت خارجه در سه ماه باقی مانده دوره خدمت خود سعی کند بیشترین تلاش را متوجه راهبرد مهم نگاه به شرق و توسعه روابط با همسایگان نماید.

حجت الاسلام دلاوری بیان کرد: مهم‌ترین خطر در نشست وین تقویت امید و خوش بینی کاذب است و این باعث سلب اعتماد مردم خواهد شد.

امام جمعه رستاق تصریح کرد: منشور حکومت امیر المومنین علی علیه السلام را به دو موضوع مهم معنویت و عدالت می‌توان خلاصه کرد که باید برای مسئولان نظام الگو باشد.

او گفت: شب‌های قدر مهم‌ترین ازمنه در طول سال است و دو نور قرآن و ولایت در آن موج می‌زند و اینکه گفته شده در شب قدر بویژه شب بیست و سوم دعای " اللهم کن لولیک الحجه ابن الحسن. " را مکرر بخوانیم به این خاطر است که شب قدر شب ولایت است.

حجت الاسلام دلاوری با تبریک هفته کار و کارگر افزود: مسئولین در رابطه با تولید و رفع موانع آن که از ثمرات آن اشتغال و کار برای کارگران است، توجه ویژه نمایند.

او با تبریک هفته معلم و تبریک به معلمان و آموزگاران ادامه داد: اهمیت نقش معلم در تربیت انسان بسیار است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار