مرکز آموزش نیروی انسانی دانشگاه فرهنگیان میانه راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،هم اکنون پذیرفته شدگان آزمون استخدامی برای شغل معلمی در این مرکز که از خوابگاه و سلف سرویس نیز برخوردار است، به مدت یکسال آموزش می‌بینند.

در حال حاضر این دانشگاه ۱۳۵ نفر دانشجو دارد که بخاطر شرایط کرونایی بصورت مجازی مشغول تحصیل هستند.

مهدی اسماعیلی نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فاصله شهرستان میانه و برخی شهر‌های همجوار از مرکز استان بخاطر خطرات جاده‌ای و هزینه‌های اضافی، تحصیل را برای علاقه‌مندان این شهرستان برای شغل معلمی دشوار کرده بود گفت: در حال انجام مراحل اداری این دانشگاه هستیم تا از مهرماه سال جاری، دانشگاه میانه نیز در لیست انتخاب رشته پذیرفته شدگان کنکور وارد شده و دانشجوی دختر بپذیرد.

او در آیین افتتاح این دانشگاه با بیان اینکه در صدد افزایش جمعیت دانشجویی شهرستان میانه هستیم افزود: مسیری غیر از دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی برای ورود به شغل خطیر معلمی غلط و مغایر با سند تحول بنیادین است.

او همچنین راه اندازی این دانشگاه در میانه را نتیجه مجموعه‌ای از تلاش‌های مسئولین گذشته و فعلی خوانده، از زحمات نمایندگان دوره گذشته میانه در مجلس و فرماندار میانه قدردانی کرد.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه میانه نیز نبود دانشکده علوم پزشکی برای میانه با وجود فراهم بودن تمامی زمینه‌ها و شرایط در این شهرستان را خلائی بزرگ خوانده گفت:بسیاری از شهرستان‌های کوچکتر از میانه در سطح استان از این امکان برخوردارند و نبود آن در میانه اجحاف بزرگی در حق میانه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشجویان ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار