رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صیدون گفت: جهت مشارکت در حمایت از ایتام، به پویش ایران مهربان بپیوندیم.

حسین ابراهیمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صیدون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از هم استانی‌های نیکوکار اعم از مدیران، کارکنان و عموم شهروندان دعوت می‌شود در پویش «ایران مهربان» برای اجرای طرح انسان دوستانه و خداپسندانه «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» مشارکت نمایند.

او افزود: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و یا دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان و یا ارسال کلمه (حامی) به شماره  ۰۹۱۶۹۰۲۹۶۸۸ و انتخاب فرزندان معنوی موردنظر با حداقل سرانه ماهیانه ۳۰ هزار تومان در زمینه حمایت از ایتام مشارکت کنند.

 ابراهیمی تصریح کرد: کمک‌های حامیان از طریق سامانه اکرام، مستقیم به‌حساب ایتام و محسنین نیازمند واریز و پیامک آن برای شخص حامی ارسال می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صیدون با بیان اینکه با توجه به برگزار نکردن برخی از مراسمات ماه مبارک رمضان و لزوم خدمت هر چه بیشتر به محرومین به نیت خدمت به روزه داران و با عنایت به فضیلت افطاری ماه مبارک رمضان، مردم و خیران می‌توانند هدایا و نذورات خود را به طرح پویش "همدلی ماه رمضان" با هر توان مالی اختصاص دهند، اظهار داشت: مشارکت در این پویش با واریز مبالغ  دلخواه  به شماره کارت مجازی  ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۹۶۲۹۵ امکانپذیر است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.