مدیرکل انتقال خون بوشهر گفت: مراکز خون‌گیری بوشهر،برازجان، گناوه و کنگان در شب‌های قدر از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۴ پذیرای اهداکنندگان خون هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، نرگس عبیدی مدیرکل انتقال خون استان بوشهر بیان کرد: با توجه با اینکه ۲۰درصد خون‌های اهدای مورد استفاده بیماران تالاسمی قرار می‌گیرد و با در نظر داشتن به کاهش میزان مراجعه در نیمه اول ماه رمضان، لازم است افراد داری شرایط اهدا، در شب‌های احیاء نیازمندان را تنها نگذارند.

او با اشاره به اینکه امشب نخستین شب قدر است، افزود: مراکز خون‌گیری در شب‌های احیاء در بوشهر، برازجان، گناوه و کنگان از ساعت ۲۰:۳۰ تا  ۲۴ میزبان اهداکنندگان خواهند بود. البته مراکز خون‌گیری مانند گذشته روزها نیز از ساعت ۸ تا ۱۳ آماده پذیرش مراجعه کنندگان هستند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل انتقال خون استان بوشهر اعلام کرد: با توجه به محدودیت‌های تردد شبانه در ایام کرونا، و هماهنگی انجام شده با پلیس راهور هیچ گونه محدودیتی برای حضور و اهدای خون شهروندان وجود ندارد و اهداکنندگان خون جریمه نمی‌شوند.

عبیدی اعلام کرد: در زمان حاضر ذخایر خون بوشهر در وضعیت ناپایدار قرار دارد و به همه گرو‌های خونی به ویژه O منفی و AB منفی مورد نیاز است. بنابراین از مردم نوع‌دوست استان تقاضا می‌شود ضمن مراجعه به مراکز انتقال خون به دیگران هم خبر بدهند که برای اهدا مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.