مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: مرحله استانی ششمین مهرواره فصلی عکس بهار ۱۴۰۰ در استان خوزستان برگزار می‌شود.

وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مرحله استانی ششمین مهرواره فصلی عکس، ویژه بهار۱۴۰۰ با ۳ موضوع «نیایش، رمضان در شهر من و بهار در شهر من»، در استان آغاز شد.

او افزود: این رویداد هنر‌ی ویژه کودکان و نوجوانانِ رده سنیِ نونگاه (+۱۲ سال)، نوجوان (+۱۵سال)، اعضای ارشد (۱۸ تا ۲۲ سال) و همچنین بزرگسالان (مربیان و کارشناسان کانون)، برگزار خواهد شد.

کیانی اظهار داشت: براساس این فراخوان متقاضیان واجد شرایط می‌توانند قطعات عکس خود را با محوریت موضوعات درج شده، به نشانی دبیرخانه واقع در اهواز، امانیه، پیچ استادیوم، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به این مهرواره ارسال کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین عکس‌ها می‌توانند به وسیله تلفن همراه یا دوربین عکاسی، به صورت رنگی یا سیاه و سفید، با کیفیت مناسب و در فرمت jpg، به صورت فایل، به شماره ۰۹۱۶۹۰۹۳۳۱۰ ارسال شوند، البته یادآور می‌شود که فایل عکس‌ها بایدحاوی مشخصات کامل فردی، نشانی کامل پستی و شماره تلفن همراه باشد.

به گفته کیانی، آخرین مهلت ارسال آثار و شرکت در این مهرواره ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۰ اعلام شده و از هر شرکت کننده حداکثر ۱۰ اثر پذیرفته می‌شود و پس از داوری و اعلام نتایج از برگزیدگان این رویداد هنری تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار