رئیس فدراسیون تنیس درباره برنامه‌های آتی این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس، درباره اردوی تیم ملی اظهار کرد: جوانگرایی خوبی در اردوی تیم ملی تنیس  رخ داده و آن را مثبت ارزیابی می‌کنم. این مهم را زمینه پرورش نسل جدیدی از نخبگان تنیس می‌دانم و نسبت به آینده تیم ملی تنیس در مسابقات دیویس کاپ امید دارم.

او ادامه داد: تیم‌ ملی تنیس مردان ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های دیویس کاپ آماده می‌کند در مرحله اول، اردوی آمادگی خود را از ۱۱ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی شهید شیرودی برپا می‌کند. خوشبختانه با جوانگرایی صورت گرفته در تیم‌های ملی آقایان و بانوان در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور تنیسورهای با تجربه  در عرصه‌های بین المللی خواهیم بود. امیدوارم شرایط صعود ملی پوشان به دسته ۳ آسیا و اقیانوسیه فراهم شود.

مسابقات تنیس زیر ۱۸ سال برای نخستین در ایران برگزار می‌شود

عزیزی در خصوص برگزاری مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال به میزبانی شهر‌های شیراز و ارومیه بیان کرد: با توجه به هزینه‌ زیاد اعزام و حضور در رقابت‌های بین المللی، فدراسیون تنیس ایران با اخذ میزبانی در رده سنی جوانان تا حدی شرایط را برای بازیکنان ایرانی فراهم کرد تا آن‌ها با استفاده از این فرصت خود را مقابل بازیکنان خارجی محک بزنند.

او تصریح کرد: فدراسیون تنیس سال ۹۹ رویداد‌های مختلفی را در جزیره کیش، استانهای البرز، تهران، یزد و هرمزگان برگزار کرد. در چند ماه آینده هم لیگ تنیس را با جایزه چند صد میلیون تومانی در دستورکار خواهیم داشت.

دغدغه اصلی فدراسیون نداشتن زمین تنیس است

رئیس فدراسیون تنیس درباره مشکلات این رشته گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی فدراسیون در اختیار نداشتن زمین تنیس است. متاسفانه با گذشت ۱۱ ماه همچنان وعده‌های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در خصوص در اختیار گذاشتن زمین تنیس به فدراسیون محقق نشده است. این موضوع برنامه‌های فدراسیون تنیس را برای آماده سازی تیم‌های ملی تحت الشعاع قرار داده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار