محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در مشهد اعلام شد

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از تمهیدات ترافیکی ویژه شب‌های قدر در مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حمیدرضا دهنوی رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از ساعت ۱۷ عصرامروز تا پایان مراسم، تردد در طول مسیر‌های میدان شهدا به‌طرف خیابان شیرازی، از تقاطع شهدا تا حرم مطهر و روگذر شیرازی، خیابان امام رضا (ع) حدفاصل میدان بسیج تا میدان بیت‌المقدس تا حرم مطهر و قوس زیرگذر و خیابان طبرسی از تقاطع گمنام تا حرم مطهر ممنوع شد.

 او با بیان اینکه طبق تصمیم ستاد کرونا مقرر شده مراسم شب قدر در فضا‌های باز و در بازه زمانی ۲ ساعته برگزار شود، افزود: از عصر امروز نیرو‌های راهور در اطراف حرم مطهر رضوی مستقر شده‌اند.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: از ساعت ۱۷ عصرامروز تا پایان مراسم، تردد در طول مسیر‌های میدان شهدا به‌طرف خیابان شیرازی، از تقاطع شهدا تا حرم مطهر و روگذر شیرازی، خیابان امام رضا (ع) حدفاصل میدان بسیج تا میدان بیت‌المقدس تا حرم مطهر و قوس زیرگذر و خیابان طبرسی از تقاطع گمنام تا حرم مطهر ممنوع شد.

دهنوی بیان کرد: همچنین ممنوعیت تردد در خیابان نواب صفوی از میدان پنج‌راه تا حرم مطهر و طول خیابان شهید اندرزگو، خیابان بیت‌المقدس تا تقاطع خسروی و خیابان آیت‌الله بهجت از تقاطع شهدا تا مقابل بهجت دو، در حال اجراست و تا پایان مراسم ادامه دارد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با اشاره به اینکه طبق تصمیم ستاد ملی کرونا، طرح منع تردد شبانه نیز در شب‌های قدر اجرا نخواهد شد، تاکید کرد: محدودیت‌های مذکور در شب‌های ۲۱ و ۲۳ رمضان نیز اعمال می‌شود و با توجه به اینکه مراسم احیای شب‌های قدر در دیگر نقاط شهر هم اجرا می‌شود، همکاران ما در پلیس راهور محدوده‌های اطراف آن اماکن را نیز پوشش می‌دهند.


انتهای پیام// ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
کرونا رمان و مکان که نمی شناسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
کرونا تو مراسمات نیس؟ هرشب کرونا هست به جز شب های قدر؟ حتما امشب زرده فرداشب قرمز