سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در خصوص شرایط تیم ملی این رشته توضیحاتی را بیان کرد.

عباس آقا کوچکی سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط این تیم در آستانه اعزام به مسابقات پارالمپیک گفت: اردو‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم. ۱۵ روز این اردو‌ها به طول انجامید. تعدادی بازیکن لژیونر داریم. همه گیری ویروس کرونا، برنامه هایمان را به تاخیر انداخت. اردوی بعدی ما در خرداد ماه برگزار می‌شود. سعی داریم در ارد‌وهای باقی مانده، بچه‌ها را به سطح آمادگی مطلوبی برسانیم. ۲ ماه فرصت داریم تا تیم را هماهنگ و آماده مسابقات کنیم.

او ادامه داد: ویروس کرونا نا شناخته است. تا قبل از این هم، همه ما شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کردیم. خوشبختانه هیچ اتفاقی برایمان نیافتاده است. با انجام این واکسیناسیون، یک قدم به سمت سلامتی جسمی برداشتیم، اما باید تا آخرین لحظه شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنیم. باید جدی تر از قبل، با این ویروس مبارزه کنیم. می‌خواهیم با سلامتی کامل، وارد مسابقات پارالمپیک شویم.

آقا کوچکی در خصوص اینکه آیا اطلاعی دارد که چه واکسنی به آن‌ها زده می‌شود گفت: فقط این را می‌دانم که قرار است واکسن چینی را به ما بزنند. مرحله اول این واکسیناسیون را انجام دادیم و مشکل خاصی پیش نیامد. هیچ کدام از بچه‌های تیم ملی، عارضه‌ای ندارند و همگی در سلامت کامل به سر می‌بریم.

امکانات خوبی در اختیارمان است

او در خصوص وضعیت خوابگاه‌ها و امکانات تیم ملی بسکتبال با ویلچر تصریح کرد: امکانات خوبی در اختیارمان است. خوابگاه خوبی را داریم. به هر کدام از اعضای تیم ملی، اتاق جداگانه‌ای داده شده است. در شرایط کرونایی توانستیم اردویی خوب و پانزده روزه را برگزار کنیم. ویلچر بسکتبال گران است و به دنبال پیدا کردن حامی مالی برای آن هستیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار