سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، از تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان خبر داد و گفت: ثبت نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر از سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ شروع  شده است.  متقاضیان ضرورت دارد با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام که بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت نام اقدام کنند.

او ادامه داد: فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر از شرط رعایت حداکثر سن استخدام معاف هستند. ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه و در ارتباط با اتمام خدمت دوره ضرورت (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت، کارت پایان خدمت) و همچنین در خصوص معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم)، آخرین روز ثبت نام آزمون است.  

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش افزود:  با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر اضافه شدن شغل محل‌های جدید به دفترچه راهنما، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا امروز، ۱۲ اردیبهشت برای ثبت نام اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا روز جمعه ۱۷ اردیبهشت نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: در زمان ثبت نام، داوطلبان می‌توانند با توجه به شرایط احراز اعلام شده، نسبت به انتخاب شغل محل‌هایی که شرایط احراز آن‌ها را دارند، به ترتیب اولویت، حداکثر سه ۳ شغل محل اقدام کنند.

او توضیح داد: با توجه به اینکه هر داوطلب می‌تواند تا سه شغل محل را انتخاب کند، بنابراین ضریب بومی در شغل محل‌های انتخابی داوطلب صرفاً بر اساس شهرستان‌هایی در نظر گرفته خواهد شد که مشمول مصادیق بومی بودن باشد.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: داوطلبان در انتخاب شهرستان بومی خود دقت لازم را به عمل آورند، چنانچه به هر دلیل داوطلب بدون توجه به مصادیق بومی بودن، شغل محل بومی خود را انتخاب کند، بعد از معرفی شدن و عدم تایید آن توسط دستگاه استخدام کننده، امتیاز بومی مکتسبه داوطلب حذف می‌شود و با توجه به تکمیل سایر ظرفیت‌ها امکان جایابی مجدد صرفاً در مرحله تکمیل ظرفیت احتمالی امکان پذیر خواهد بود و صرفاً پس از فرایند اعلام نتایج نهایی، در صورت وجود سهمیه باقیمانده احتمالی از ظرفیت شغل محل‌های فاقد داوطلب و یا تکمیل ظرفیت نشده، مجدداً با توجه به انتخاب افراد فرایند تکمیل ظرفیت انجام خواهد شد.

به گفته‌ این مقام مسئول، متقاضیان واجد شرایط باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی سازمان سنجش مراجعه و پس از پرداخت مبلغ ۹۰۰ هزار ریال به صورت الکترونیکی و با کارت‌های بانکی متصل به شبکه‌ شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند. مدت زمان تعیین شده برای ثبت نام تمدید نمی‌شود.

زرین آمیزی اضافه کرد: باتوجه به اعلام شغل های جدید امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شده و بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش کد شغل محل انتخابی خود اقدام کنند.

زرین آمیزی درباره زمان برگزاری این آزمون توضیح داد: به عادی نشدن شرایط انتشار بیماری کرونا، تعیین زمان برگزاری این آزمون منوط به تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خواهد بود؛ لذا به محض مشخص شدن تاریخ برگزاری آزمون از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان متعاقباً به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار