با دستور رئیس دیوان عدالت اداری، اقدامات اجرایی جهت تشکیل هیات‌های اندیشه ورز در دیوان عدالت اداری آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق، رئیس دیوان عدالت اداری دستور آغاز به کار هیات‌های اندیشه ورز را صادر کرد و گفت: هدف از تشکیل این هیات ها، بررسی تخصصی و ارائه برنامه‌های راهبردی و عملیاتی  در موضوعات مربوط به صلاحیت و وظایف دیوان عدالت اداری از جمله کاهش دعاوی، پیشگیری از ورود پرونده‌ها به دیوان، صیانت از حقوق عامه، کاهش موجودی شعب، کاهش اطاله دادرسی و ارتقای جایگاه سازمانی آن است.  
 
رئیس دیوان عدالت اداری تاکید کرد: اعضای این هیات‌ها از میان حقوقدانان، قضات و سایر افراد متخصص در حوزه وظایف دیوان عدالت اداری انتخاب می‌شوند و به مثابه اتاق فکر، با بررسی همه جانبه موضوعات، پیشنهاد‌های خود را به ریاست دیوان و سایر ارکان این نهاد تقدیم می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۱۸:۳۱ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام باشه پس یک موضوع رو لطفا فوری بررسی کنید در مورد حقوق عامه، اون هم طرح املاک‌و اسکان وزارت راه که هم مردم رو تهدید میکند در صورت عدم ثبت نام و‌هم مردم رو وادار یه خرید سیم کارت و رفان به پای دفاتر پیشخوان دولت و کافی‌نت ها برای ثبت نام میکند! چون میداند بسیاری هنوز گوشی ندارند یا سواد کار با رایانه را ندارند ( ان هم در شرایط خطرناک کرونا ) وادار میکند تا مردم تجمع یابند برای ثبت نام! ( این هایی که نوشته شد ایا فوری قابل پیگیری نیست؟) شب های قدر است و دعای ما بدرقع خادمان این نظام و مردم عزیز ایران باد یا حق
آخرین اخبار