خرمی از حضور ۱۵۰ ناشر قمی در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، خرمی رییس اتحادیه ناشران استان قم با اشاره به فعالیت نمایشگاه مجازی قرآن کریم از ۱۱ تا ۲۰ اردیبهشت (۱۸ تا ۲۷ رمضان) گفت: در این نمایشگاه ۵۴۰ ناشر حوزه دین و دفاع مقدس حضور دارند.

 رییس اتحادیه ناشران استان قم آدرس نمایشگاه مجازی قرآن کریم را www.igfa.ir اعلام کرد و گفت: افراد و علاقه‌مندان در صورت بروز هر گونه مشکل می‌توانند مشکلات، دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را به شماره پیامکی ۳۰۰۰۴۱۴۱ و یا با شماره پشتیبانی ۹۱۰۰۹۸۹۸ - ۰۲۱ تماس بگیرند.

خرمی افزود: این نمایشگاه در ۲ بخش خدمات فروشگاهی و خدمات محتوایی برگزار می‌شود گفت: خدمات فروشگاهی شامل کتاب‌های منتشر شده از سال ۹۲ تاکنون و خدمات محتوای شامل، ترجمه و تفسیر، موسست قرآنی، تلاوت قرآن، سایت ها، نشست ها، نرم افزار ها، نگار خانه، مشاوره و پاسخگویی، پیام رسان‌ها و شبکه‌های مجازی، آوا‌ها و نغمه‌ها است.

او با اشاره به تخفیف ۲۰ درصدی کلیه آثار عرضه شده در نمایشگاه افزود: در روز نخست بر اساس آمار‌های پست ۵۰۰ مرسوله به مقاصد مختلف ارسال شده است.

رییس اتحادیه ناشران استان قم تعداد کتاب‌های عرضه شده ناشران در این نمایشگاه را ۷۰ هزار عنوان کتاب اعلام کرد و گفت: هزینه کلیه خرید‌ها از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت می‌شود و ارسال کتاب‌ها و محصولات فرهنگی خریداری شده به صورت رایگان است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار