مسئول سازمان بسیج کارگران کشور گفت: مدافعین معیشت که کمتر از مدافعان سلامت نیستند تلاش می کنند تا سفره مردم خدشه دار نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران کشور در اولین یادواره شهدای کارخانه سلک باف با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری، ۳۸۷ شهید کارگری یزد و ۱۰ شهید به خون خفته کارخانه سلک باف گفت: امروز در جنگ اقتصادی، وظیفه همه ما ایستادن در کنار ارکان تولید کشور است. هر کارخانه‌ای که تولیدش متوقف می‌شود یک سنگر در جنگ سخت از دست می‌رود.
او با اشاره به نقش مهم کارگران و کارفرمایان در امر تولید و تحقق شعار سال اذعان داشت: کارگران، رزمندگان عرصه جنگ اقتصادی هستند. کانون‌های زر و زور می‌خواهند حوزه اقتصاد ما را دچار چالش سازند، اما زیر ساخت محکم و اصولی کشور با وجود مولفه‌های قدرت، نیروی جوان، خلاق، مبتکر، پرانرژی و همجواری با ۱۵ کشور دنیا می‌تواند هم غرب آسیا را مدیریت کند و هم آن‌ها را در رسیدن به اهدافشان ناکام کند.
سردار رعیتی فرد ادامه داد: بیش از ۹۰ هزار واحد خرد، متوسط و کلان تولیدی با استفاده از ظرفیت‌های جمهوری اسلامی توانستند ایران را سرآمد کشور‌های دیگر سازند.
مسئول سازمان بسیج کارگران کشور بیشترین آسیب وارده به کارگران در شرایط کنونی را به علت شیوع کرونا عنوان کرد و گفت: جامعه تولید و کار کشور اگرچه سفره اش کوچک شده است، اما پای این نظام ایستاده است و این قشر خدوم و جهادی، دل در گرو این نظام دارد و دشمن را که سعی در ایجاد فاصله بین جامعه و کارگران داشت را به کلی نا امید ساخت.
او در پایان با اشاره به ثمرات تولید در سال‌های اخیر افزود: صنعت لوازم خانگی در دو سال اخیر توانسته ده هزار فرصت شغلی ایجاد کند و حمایت از کار وتولید ایرانی به همت مردم باید در سرلوحه کار قرار گیرد. 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.