سردار کریمی:

شهید سلیمانی مرد میدان و دیپلماسی بود

فرمانده سپاه روح الله گفت: شهید سلیمانی با توانمندی‌ها و مجاهدت‌های خود مرد میدان نبرد و صحنه دیپلماسی بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی گفت: شهید سلیمانی با توانمندی‌ها و مجاهدت‌های خود توانست بین میدان نبرد و صحنه دیپلماسی پیوند برقرار کند و دستاورد این اقدام پیروزی‌های بزرگ و سربلندی برای ملت ایران بود.

سردار کریمی افزود: شهید سلیمانی تجسم تحقق اراده ملت مسلمان ایران در همه صحنه‌ها بود و در طول حیات با برکت همواره برای ملت ایران و نظام اسلامی عزت، اقتدار و سربلندی کسب میکرد.

او اضافه کرد: شهید سلیمانی نماد «مامیتوانیم» بود و با همین روحیه توانست بسیاری از توطئه‌ها را شکست دهد و در واقع نشان داد با روحیه ولایتمداری و انقلابی میتوان در برابر ابرقدرت‌ها ایستادگی کرد.

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: شهید سلیمانی مرد میدان در همه صحنه‌ها بود و در حیات با برکت خود علاوه بر اینکه در میدان‌های نظامی و دفاعی موفقیت کسب کرد همچنین در میدان‌های خدمت رسانی، مردم داری و دفاع از مظلومین پیشتاز بود.

او ادامه داد: شهید سلیمانی بزرگترین معلم دنیا بود که به همه درس شجاعت، غیرت، مردانگی و مقاومت داد و امروز شناخت و تبیین راه و مکتب شهید سلیمانی برای نسل جوان یک ضرورت است.

سردار کریمی اظهار کرد: شهید سلیمانی بهترین الگو برای اقشار مختلف جامعه است و امروز ملت ایران و سایر ملت‌های مسلمان باید قهرمان واقعی نسل خود را بیشتر بشناسند وتربیت و پرورش نسل‌های جدید با تاسی از مکتب شهید سلیمانی می‌تواند کشور را از مقاطع مختلف نجات دهد و این مسئله باید مورد توجه باشد.

او عنوان کرد: شهید سلیمانی پرورش یافته مکتب امام حسین (ع) و عاشورا بود که با تاسی از تفکر و نهضت امام خمینی (ره) و پیروی از ولایت فقیه توانست افتخارات زیادی برای جهان اسلام کسب کند.

فرمانده سپاه روح الله گفت: شهید سلیمانی نقش بسیار موثری در اتحاد امت اسلام برای مبارزه با استکبار جهانی ایفا کرد و در واقع شهید سلیمانی نمونه عینی آیه شریفه «أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» بود.

او افزود: رفتار فروتن شهید سلیمانی در مقابل با خانواده‌های معظم شهدا برای همه ما باید درس مهمی باشد چرا که اگر اعتقاد داریم راه و مکتب شهدا را ادامه می‌دهیم باید به خانواده‌های معظم آن‌ها احترام بگذاریم.

سردار کریمی اظهار کرد: مکتب شهید سلیمانی همواره در جامعه زنده و پویا خواهد ماند و امروز ملت ایران و ملت‌های مسلمان به شهید سلیمانی و مکتب ایشان افتخار می‌کنند و تاریخ به وجود قهرمانانی همچون شهید سلیمانی و شهدای مقاومت افتخار میکند.

او ادامه داد: تشکیل ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و استان مرکزی یک اقدام لازم و ضروری است و این ستاد باید با تکیه بر رهنمود‌های مقام معظم رهبری و مکتب شهید سلیمانی نقش آفرینی خوبی در طول سال داشته باشد.

فرمانده سپاه روح الله اضافه کرد: یکی از رسالت‌های مهم ستاد گرامیداشت دفاع مقدس و مقاومت در استان مرکزی که باید با مشارکت همه جانبه دستگاه هاو نهاد‌ها رقم بخورد تبیین و معرفی مکتب شهید سلیمانی به نسل جوان است که باید از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۰:۵۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
سرداران جنگ اقتصادی
سرداران جنگ نظامــــــی
تفاوت را احساس کنیــد
فاصله اززمین تا اسمان