ماجرای زباله‌گرد اسفراینی و کیسه‌ای پر از طلا؛ خاله صغری این روز‌ها لنگ یک "آمپول تالاسمی" است

یک زباله گرد اسفراینی کیسه حاوی یک کیلو ۳۰۰ گرم طلا را که در سطل زباله‌ای در مقابل یک مرکز تجاری شهر پیدا کرده بود به صاحبش بازگرداند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  یک زباله گرد اسفراینی سال ۹۸ کیسه حاوی یک کیلو ۳۰۰ گرم طلا را که در سطل زباله‌ای در مقابل یک مرکز تجاری طلافروشان شهر پیدا کرده بود به صاحبش بازگرداند.

خاله صغری در توضیح این خبر اظهار داشت: یک روز در مقابل مرکز تجاری طلافروشان در اسفراین مشغول گشتن در بین زباله‌های یک مخزن زباله بودم که کیسه پلاستیکی سنگینی توجه‌ام را جلب کرد.

وی افزود: با باز کردن کیسه متوجه شدم که این کیسه حاوی مقدار زیادی طلا است. بعد از یافتن آن در مقابل پاساژ نشستم تا خبری از صاحب کیسه پیدا کنم.

خاله صغری گفت: کیسه حاوی طلا‌ها را در دست داشتم و مدتی در مقابل پاساژ نشستم که ناگاه یک مرد به صورت هراسان و با عجله به سمت پاساژ آمد و متوجه شدم که در سطل زباله دنبال چیزی می‌گردد. مرد که خودش طلافروش بود اظهار داشته که کیسه طلا‌ها را به اشتباه درون سطل زباله انداخته است.


بیشتر بخوانید


این زباله گرد اسفراینی تصریح کرد: بعد از مدتی متوجه شدم طلا‌هایی که یافته‌ام متعلق به این مرد است. با هم به طلافروشی داخل مجتمع رفتیم و فهمیدم بیش از یک کیلو ۳۰۰ گرم طلا داخل این پلاستیک بود و مرد از یافتن طلاهایش بسیار خوشحال شد.

این شهروند اسفراینی در توضیح اینکه چرا طلا‌ها را برنداشت گفت: مال مردم را باید به صاحبش برسانم. من فقط ۱۵ هزار تومان به عنوان هدیه از صاحب طلا‌ها گرفتم.

حالا و دو سال بعد از این اتفاق و در حالی که شرافت خاله صغری اجازه نداد به آن طلا‌ها دست ببرد٬ بیماری فرزندانش او را از پا درآورده و برای تامین داروی تالاسمی دختر بیمارش٬ لنگ ۶ میلیون تومان است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۳:۴۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اول بگم واقعا متاسفم درکشور اسلامی واین مشکلات ویکم برخی آقازاده ها کمتر بدزدن تامشکل خیلی از مردم حل بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
قابل توجه دولت تدبیر و امید.