در پی درگیری و وقوع دو قتل در روستای حرم آباد ملایر نیروی انتظامی شهرستان طرح ارتقاء امنیت را در این روستا از دیشب اجرایی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در پی درگیری و وقوع دو قتل در روستای حرم آباد ملایر نیروی انتظامی شهرستان طرح ارتقاء امنیت را در این روستا از دیشب اجرایی کرد.

با توجه به درگیری به وجود آمده در روستای حرم آباد ملایر که باعث فوت دو نفر از اهالی این روستا شد، شامگاه یکشنبه ۱۲ اردیبهشت  نیروی انتظامی شهرستان ملایر ، طرح ارتقای امنیت اجتماعی جهت برخورد با افراد هنجار شکن و قانون گریز را اجرا کرد.

دو روز قبل دو نفر در این روستا به دلیل اختلاف با یکدیگر درگیر شدند که در اثر آن هر دو  جان باختند.

فرجام تلخ درگیری منجر به قتل در ملایر

فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر گفت: در پی گزارشی از مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در یکی از روستا‌های شهرستان ملایر بلافاصله با هماهنگی با دستگاه قضایی مامورین کلانتری ۱۱, پلیس آگاهی و یگان امداد در صحنه حاضر شدند.

او ادامه داد: در این ارتباط مامورین در محل در گیری مشاهده می‌کنند بر اثر درگیری و با استفاده از سلاح بین چند نفر تعداد سه نفر بر اثر اصابت گلوله زخمی و به بیمارستان انتقال یافتند که یکی از مصدومین ۵۴ ساله در حین انتقال به بیمارستان و  فرد مصدوم دیگر ۲۶ ساله در حین مداوا در بیمارستان بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهند و یک نفر مصدوم در بیمارستان تحت درمان است.

فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر افزود: با تشکیل تیم‌های مجرب از مامورین پلیس آگاهی و عوامل انتظامی و بررسی‌های دقیق بلافاصله  ۷ متهم طرفین این درگیری به همراه دو قبضه سلاح و فشنگ‌های مربوطه کشف شدند.

سرهنگ سلگی اظهار داشت: در بازجویی‌های فنی پلیس از متهمان دستگیر شده و شواهد موجود در سوابق طرفین درگیرمشخص شد یکی از طرفین درگیر به علت قتل عمد ۷ سال گذشته در زندان به سر می‌برده است با تلاش صورت گرفته از سوی اهالی با گرفتن رضایت  از اولیا دم از حکم قصاص نجات پیدا کرده است و در حال سپری کردن حبس باقی مانده در این جرم ارتکابی اقدام به گرفتن مرخصی کرده بود و به روستای سکونت خود می‌رودکه در مواجهه با اعضای خانواده درگیر پرونده ارتکاب به قتل سال ۱۳۹۲ دوباره مشاجره و نزاع بین این افراد به وقوع می‌پیوندد و در ادامه به علت کنترل نکردن خشم و دامنه دار شدن تنش و درگیری متاسفانه این جنایت شکل گرفته است.

او گفت: با تشکیل پرونده هفت متهمان تحویل مراجع قضایی شده و سایر اقدامات به منظور پیگیری مراحل قانونی این پرونده در دستور کار مامورین پلیس آگاهی شهرستان ملایر قرار دارد.

فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر افزود: بیشتر حوادث تلخ به وقوع پیوسته در درگیری و نزاع‌ها به علت آگاهی نداشتن از عاقبت تلخ و جبران ناپذیر اقدامات غیر قانونی مانند ایجاد ضرب وجرح عمدی با استفاده از سلاح ممنوعه سرد و گرم درگیری افراد همچنین عدم وجود باور در حل مشکلات از طریق گفتگو در این نزاع‌ها بوده است که  اگر در لحظه مشاجره و درگیری افراد از عاقبت تلخ کار خود مطلع بودند، به هیچ وجه شاهد بروز این گونه وقایع تلخ و ناگوار این چنینی برای خانواده‌های نمی‌شدیم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار