موهبتی گفت: امنیت، توسعه استان و زیرساخت‌های اقتصادی بهم وابسته‌اند و بدون امنیت این توسعه امکان پذیر نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از مراکز نظامی و قضایی اظهارداشت: اقداماتی در حوزه تامین امنیت انجام شده که می‌توان به نقش‌آفرینی اعضای شورای تامین و دستگاه موثر در حوزه تامین امنیت نام برد.

او  افزود: با همدلی و هم‌افزایی مکشوفات مواد مخدر کشور در سیستان و بلوچستان در حدود ۴۰۰ تن در سال ۹۹ بود به این جهت خدمات اعضای شورای تامین و کمیته‌های شورای هماهنگی به طور موثر نقش‌آفرین بوده است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قطعاً اقدامات زیرساختی که در استان انجام گرفته که نیاز به تامین امنیت وجود دارد و در واقع پیشرفت اقتصادی بدون تامین امنیت امکان‌پذیر نیست و این ۲ عامل مکمل هم بوده که در این زمینه نیاز به همدلی و هم‌افزایی بیشتری خواهد بود.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان نیز  گفت: مساله مبارزه با مواد مخدر فراسازمانی بوده و این به این معناست که اگر ما منحصربه کنیم به اینکه مبارزه با مواد مخدر مربوط به یک سازمان یا نهاد بوده این کار درستی نیست.

حجت الاسلام و المسلمین علی مصطفوی افزود: در حوزه مبارزه با مواد مخدر همه سازمان‌ها باید وارد کار و میدان شوند و نگاه مردم نیز باید تغییر پیدا کند مردم ما هم باید در این زمینه اگاه باشند که این یک سیل ویرانگر و بلای خانمان‌سوز است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که مردم عزیز ما مثل همیشه مدافع ما باشند و حمایت کنند و بدانند برای یک قاچاقچی کسی که در کار مواد مخدر دستگیر می‌شود نگاه همراه با رافت نباشد چون این فرد تمامی مراحل را گذرانده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار