همتی گفت: اهدای خون علاوه بر اینکه یک عمل پسندیده است و موجب اجر دنیوی و اخروی می‌شود، برای سلامتی فرد اهدا کننده خون نیز مفید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، همتی مدیرکل استاندارد استان ایلام و جمعی از کارکنان این اداره کل در لیالی پرفیض قدر و ایام شهادت مولای متقیان، در محل سازمان انتقال خون شهرستان حاضر و نسبت به اهدای خون اقدام نمودند.

همتی ، هدف از این کار خداپسندانه را کمک به هم نوع و اشاعه فرهنگ اهدای خون در جامعه اعلام نمود و ضمن تشکر از عملکرد خوب سازمان انتقال خون استان ،گفت: مدیریت خوب و تلاش همکاران این سازمان باعث جلب اعتماد مردم استان شده و قطعا رعایت استاندارد‌های پزشکی و دستورالعمل های بهداشتی در این مراکز اعتماد سازی بیشتری را بین مردم ایجاد کرده است.

مدیرکل استاندارد استان ایلام با اشاره به اینکه کارکنان این اداره کل در ایام و مناسبت‌های مختلف سال نسبت به امر اهدای خون پیش قدم بوده اند ، افزود: امیدواریم مردم فهیم و شریف استان و ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان ، با وجود بحران کرونا و مشکلاتی که در سطح جامعه وجود دارد ، همچنان در امر اهدای خون، به دلیل نیاز مبرم بیماران در این شرایط و خالی شدن بانک‌های خون،  اقدام کنند.

او ادامه داد: اهدای خون علاوه بر اینکه یک عمل پسندیده است و موجب اجر دنیوی و اخروی می‌شود، برای سلامتی فرد اهدا کننده خون نیز مفید است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.