آیین بزرگداشت هفتمین روز ارتحال آیت الله حسینی کاشانی در مسجد امام حسن عسکری (ع) قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیین بزرگداشت هفتمین روز ارتحال آیت الله سید محمد حسینی کاشانی از اعضای سابق مجلس خبرگان رهبری عصر دوشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه با حضور برخی از مسئولان و روحانیان در مسجد امام حسن عسکری (ع) در قم برگزار شد.

در این آیین که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی همراه بود، پس از تلاوت آیه‌هایی چند از کلام الله مجید، یکی از ذاکران و مداحان اهل بیت (س) به مناسبت ایام شهادت مظلومانه و جانسوز نخستین امام شیعیان به نوحه سرایی و ذکر مصیبت پرداخت.

آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات و تعدادی از طلبه‌ها و فضلای حوزه علمیه در این آیین حضور داشتند.

مرحوم آیت‌الله سید محمد حسینی کاشانی پدر همسر حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات و پدر سید محمود حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم است.

او از استادان برجسته حوزه علمیه قم و در زمره شاگردان امام خمینی(ره) بود و نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در دوره نخست را نیز بر عهده داشت.

آیت‌الله سید محمد حسینی کاشانی ششم اردیبهشت ماه امسال بر اثر کهولت سن و بیماری در یکی از بیمارستان های تهران در  ۸۷ سالگی دارفانی را وداع گفت و در گلزار شهدای قم  و در جوار فرزند شهیدش خاکسپاری شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار